MERKEVAREBYGGING - Hvordan lykkes?

For å bygge en sterk merkevare kan det være lurt å ta i bruk teori og ha et bevisst forhold til de ulike virkemidlene man kan bruke og hvordan disse påvirker sluttbrukeren.
Bli inspirert her!

VPG

Den Oppdalbaserte nettbutikken har vært samarbeidsparner og annonsør i Fri Flyt i en årrekke. De har oppnådd den høyeste "Top of mind" blant nettbutikker i vår målgruppe.
Les hele caset.

FORD OG MINDSHARE

Ford ønsket å posisjonere utvalgte bilmodeller Fri Flyts målgruppe, og få produsert tekst og bilder for bruk i egne og betalte kanaler. Vi utarbeidet en plan som inkluderte nett, event, print og produksjon av innhold.
Les hele caset.

Helly Hansen: 

Helly Hansen ønsket større tilhørighet og merkevarekjennskap hos kjernemålgruppen. Dette kreative caset var med på å bidra til en betydelig økning i merkevarepreferanse bland Fri Flyt-leserne! 

Les hele caset.

Strandafjellet & Sogndal Skisenter: 

Ved hjelp av målrettet markedsføring ble Strandafjellet og Sogndal Skisenter målgruppens favorittdestinasjoner.

Les hele caset.

GIRO: 

Ultimate Nordic satset tungt på Fri Flyts events, filmproduksjon og kompetanse for å etablere Giro som merkevare i kjernemålgruppen.

Les hele caset.