TWINTIP: Landslagets treningstips

TWINTIPEDIA: Fri Flyt har vært på Olympiatoppen og sanket fem øvelser som gjør deg klar for skisesongen.
MENNESKELIG KLATRESTATIV: Her er øvelsen Aleksander Aurdal foreslår å gjøre i forkant av skisesongen. Bilde: Christian Nerdrum

Dette er ikke nødvendigvis øvelser som gir deg sommerkroppen 2016, men en billig investering i hvordan kroppen blir rustet mot utfordringene som kommer med skikjøring - og da spesielt jibbing. En sunt trent kropp er bygget fra innsiden ut, og ikke omvendt. Her kommer Nor Freeski sine fem øvelser som tar vare på knær, ankler, hofte, skuldre og rygg. 

Det beste av alt: du trenger ikke melde deg inn på noe treningssenter for å gjøre disse øvelsene. Alt du trenger er en strikk og en treningsball. 

SE ALLE INNSLAG AV TWINTIPEDIA

LES OGSÅ: Tiril, trening og comeback

LES OGSÅ: Hva er stil?

LES OGSÅ: Begynn å raile

LES OGSÅ: Kjør sidelengs

LES OGSÅ: Jibbeskolen er tilbake

LES OGSÅ: Må du absolutt bli proff?

LES OGSÅ: 10 grabs på rappen

LES OGSÅ: Ta railingen videre

 
 
VIS KOMMENTARFELT
Annonse
Annonse
Annonse