Narvik-Chaoz

Chaoz Productions ville gi noe tilbake til Narvikfjellet etter shooten til ‹‹Broken Record››. Ta en smugkikk på klippene fra Narvik før filmen slippes i kveld.

Sist oppdatert 14. desember 2011 kl 11.39
EPIC: Det var en grunn til at Chaoz Productions tok turen innom Narvikfjellet.
EPIC: Det var en grunn til at Chaoz Productions tok turen innom Narvikfjellet.

Mange av klippene ser du igjen i Broken Record, og hele filmen legges ut på nett i dag klokka 20.00!

Vi tok en kjapp prat med produsent i Chaoz Productions, Eivind Aurstad. 

– Hvordan startet arbeidet med filmen, og hvordan har det vært?

– Narvikfjellet brukte mye tid og penger for at vi skulle få til shooten vår der i fjor vår, så denne reklamefilmen er vel egentlig vår måte og si takk for innsatsen. For å bygge et hopp av størrelsen vi filmet på, krever utrolig mye snø og flere uker med preppemaskin for å bygge, så vi ønsket og gi noe tilbake til Narvikfjellet for jobben de gjorde. Det har vært veldig gøy å jobbe med Narvikfjellet. Spesielt under inspillingen i april/mai i fjor. Vi hadde 3-4 dager med optimale forhold, noe som gjorde det lett å få de bildene vi ville ha. 

– Hva er så fett med Narvik?

– Narvik er et utrolig unikt skisenter! Det er veldig få (Om noen i det hele tatt) som kan måle seg med Narvik når det gjelder naturen/utsikten rundt. Man kjører jo på ski rett i havet, nesten.

Publisert 14. desember 2011 kl 11.40
Sist oppdatert 14. desember 2011 kl 11.39
annonse
Relaterte artikler
IKONISK: For mange er afterski like obligatorisk som å stå på ski når de er i fjellet.. Foto: Kalle Hägglund
Tips til de som «går all in»

Do's and dont's på afterski

jenter som klemmer og gråter
Knuste alle i Verbier

Hedvig Wessel er verdensmester!

jente med ski
Frikjøringscamp for jenter i Røldal

– Noe eget med den jentestemninga

skikjører som tar salto
Vetle Gangeskar i form

Bestemann i NC i Hemsedal

annonse

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Tore Meirik | Christian Nerdrum | Henning Reinton (magasinansvarlig)

Kommersiell leder: Alexander Hagen