Refundering av årskort etter elendig sesong

I Tromsø har det vært en skikkelig kjip sesong. Vi har årskort, men det er et skikkelig tapsprosjekt for oss i år.

Hvordan er prosedyren ved refundering av årskort? Finnes det noen juridiske regler ifht dette eller er det en skjønnsvurdering av de som jobber i alpinanlegget? Noen erfaringer?

Fordi de bestemmer været i Tromsø?

Hvis du leser på sesongkortet ditt står det etter all sannsynlighet at skianlegget fraskriver seg alt ansvar ved vær og driftsproblemer. Du kan bare glemme å få refundert noe som helst. Heisanleggene er påpasselige med å informere om dette for å unngå problemer med sånne som deg!

De som kjøpte årskort på voss for noen sesinger siden fikk tilbud om å få refundert kortet da heisene ikke kunne åpne før midten av februar...... Kan vell bare kalles GOD service???

Ja, jeg mener det er god service, og at folk da vil gamble på å kjøpe årskort i samme bakke neste gang, hvis det er slik. For å kjøpe årskort i Tromsø er som å gamble...
Hvorfor har de forresten lagt Arctic challenge hit og ikke til Narvik?
Men er det ingen som har erfaring med årskort og refundering i Tromsø?

Etter de siste sesongan e det ikke det smarteste man kan gjøre å kjøpe årskort i kroken.

Jo. Det e fordi Tromsø e en sånn ufattelig mye kulere by en Narvik.
-Masse flere uteplasser. Flere jenter tilgjengelig. -Mye større publikum. -Lettere å komme seg hit. Knallfete konsertlokaler. -Sinnsykt mange hotellrom -Skikkelig positivt innstilt lokalbefolkning. -Uteplasser med b i l l i g øl. -Og så videre.

Eneste som mangler er snø og ett skikkelig alpinanlegg.
Men tiltross.. Det ser ut til at TAC en går i boks og vel så det.

Været har tatt sæ opp, og de vise sæ at årskorte blir lønnsomt allikevel!
Og TAC va superbra!
Vi sees i fjellet!

 
Annonse
Annonse
Annonse