Norrøna sin garanti

Har kjøpt en Norrøna Lofoten jakke (u)brukt av noen.
Men jakken har ikke de laminerte håndvarmerene. Dette er vel en produksjonsfeil. Så kan jeg sende jakken inn å få ny/fikset? Har ikke kvittering, og vet ikke hvilken butikk det er kjøpt i(står på norrona.no at den bør retuneres i samme butikk som den er kjøpt).

Hvis det er en vareprøve er den ikke nødvendigvis identisk med produksjonsmodellen.

Har veldig gode erfaringer med reklamasjon hos norrøna.

Det e bare til å sende den rett inn til Norrøna.
De finner raskt ut av det. Hvis det e en produksjonsfeil, så vil de enten fikse det eller gi deg en splitter ny jakke.
Norrøna e ganske Okey når det kommer til reklamasjoner. Har selv fått 2-3 nye jakker og bukser.
Eg ville først sendt en mail til Unn.Kvistad@norrona.no
Hun fikser det meste.

På sample jakker står det ofte en liten lapp inni Sample Not for sale....Se etter det. Om det ikke finnes kan du sende mail eller ringe dem direkte...Om det er en test versjon kan du nok bare glemme det desverre...

hev kjøpet!

Hvilken årsmodell er det?

Håndvarmerne kom først i 2008 hvis jeg husker riktig. Ellers ser jakkene ganske like ut.

For øvrig er norrøna veldig grei å ha med å gjøre. Jeg har sendt produkter direkte til de uten å gå via butikk.

Det er den nyeste årsmodellen. Skal hente den på posten etter trening, så får se hva jeg finner utav da.

Fikk jakken nå. Er ingen lapper det står "not for sale" o.l eller noe som skulle tyde på at det var vareprøve. Er det bare å prøve hos norrøna?

Som sakt, bare send en mail til: Unn.Kvistad@norrona.no
så fikser hun det, send den direkte inn til Norrøna.

Noen som har hatt sin jakke inne til reprasjon av håndgamasjer/håndvarmere og vet ca. pris på det? I tilfellet det ikke skulle gå på garantien.

 
Annonse
Annonse
Annonse