Det nye norske forsvaret

ISPO 2014: Elsket og hatet. Kamuflasjetrenden kommer og går – til høsten kan du gjemme deg bort i disse modellene fra Sweet Protection.

Sist oppdatert 29. januar 2014 kl 13.40
FØRSTEGANGSTJENESTE: Sweet Protection lanserte sine kamuflasjeklær på ISPO denne uka. Det er første gangen Trysil-firmaet går for kamo og melder seg dermed på i trendkrigen 14/15.
FØRSTEGANGSTJENESTE: Sweet Protection lanserte sine kamuflasjeklær på ISPO denne uka. Det er første gangen Trysil-firmaet går for kamo og melder seg dermed på i trendkrigen 14/15.

Giv akt! Det er umulig å si om kara fra Trysil er forut for sin tid med sine nye kamuflasjeklær, eller halvannet år for seine. Høsten 2012 slo kamuflasjetrenden til for fulle kanoner igjen, mens på årets ISPO er det vanskelig å si hvor trendharen hopper. Noen velger de tradisjonelle kamuflasjefargene, mens andre kjører på med (noe som fortsatt er sjukt trendy om dagen) andejaktkamuflasje ispedd noe oransje detaljer. Uansett ser jakkene fra Sweet Protection veldig bra ut og de kommer garantert til å bli revet ut av butikkhyllene – med mindre de ikke blir borte i jungelen (hah).

Under ser du de to kamojakkene Hammer og Monkeywrench (ny serie for 14/15). Begge modellene kommer til høsten. På stedet hvil. Hvil.

Don't wanna be your .. 

.. Monkeywrench.

Publisert 29. januar 2014 kl 13.40
Sist oppdatert 29. januar 2014 kl 13.40
annonse
Relaterte artikler
IKONISK: For mange er afterski like obligatorisk som å stå på ski når de er i fjellet.. Foto: Kalle Hägglund
Tips til de som «går all in»

Do's and dont's på afterski

jenter som klemmer og gråter
Knuste alle i Verbier

Hedvig Wessel er verdensmester!

jente med ski
Frikjøringscamp for jenter i Røldal

– Noe eget med den jentestemninga

skikjører som tar salto
Vetle Gangeskar i form

Bestemann i NC i Hemsedal

annonse

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Tore Meirik | Christian Nerdrum | Henning Reinton (magasinansvarlig)

Kommersiell leder: Alexander Hagen