Annonseinformasjon 2014

Hva er trikset bak et magasin som bare blir bedre og bedre? Jo, å lage det så bra at folk bare må ha det! 

Fornøyde annonsører: Fri Flyt er en vinner i annonsemarkedet. Tett sammarbeid, gunstige priser og en presis målgruppe gjør Fri Flyt til et førstevalg blant mange annonsører. Den redaksjonelle kvaliteten og integriteten som magasinet har, er svært viktig for annonsører som setter store krav til resultater og hvor merkevaren blir sett.

Gjennom 15 år har Fri Flyt opparbeidet seg en unik posisjon blant sportsannonsører, men har også mange gode referanser og resultater å vise til hos kravstore kunder innen mange andre bransjer. 
 

Ryddig og profesjonellt kundeforhold: Som annonsør vil du av salgsavdelingen vår bli tatt meget seriøst. Vi ønsker å skape en god dialog med våre samarbeidspartnere og om ønskelig bidra med relevant informasjon og rådgivning for å få frem kundens merkevare tilpasset våre lesergrupper. Fri Flyt driver seriøst, og er opptatt av at du som kunde skal vite hva du kjøper. 

Fri Flyt er medlem av Mediebedriftenes Landsforening (MBL) og er underlagt en streng opplagskontroll. Fri Flyt er også med i Synovate-leserundersøkelse for kvalitetssikrede lesertall slik at annonsørene kan stole på tallene vi oppgir. Lesertallene ligger i MMIMS-databasen.

Magasin: Fri Flyt har i over 15 år vært magasinet for aktive,nysgjerrige og eventyrlystne mennesker med naturen som favorittlekeplass. Fri Flyt er et lidenskapelig magasin for alle som er interessert i moderne skisport, terrengsykling, klatring, vind- og vannsport. Blant de 75 sportsmagasinene som distribueres gjennom Interpress er Fri Flyt suverent på topp. 

Magasinet selges i Narvesen/7-eleven og MIX-kioskene, i tillegg foregår resten av distribusjonen gjennom utvalgte sportsbutikker, dagligvarebutikker og bensinstasjoner over hele landet. Vi jobber kontinuerlig med distribusjon og markedsføring for å sikre annonsørene høyest mulig verdi. 

Fri Flyt har 156 000 reklamevisninger (GEP) per utgave (TNS Gallup). Vil du vite mer om leserne våre, kan du ta kontakt med Henrik Breuer. Han byr på godt humør og gode løsninger.

Utgivelsesplan Fri Flyt 2014

Last ned: Annonseinfo, priser og utgivelser

Utgave #102 Matr.frist: 06.12.13 I salg: 16.01.14
FriFlyt_2014.pdf 701,40 kB
Utgave #103 Matr.frist: 17.01.14 I salg: 27.02.14
Utgave #104 Matr.frist: 28.02.14 I salg: 10.04.14  
Utgave:#105 Matr.frist: 25.04.14 I salg: 05.06.14  
Utgave #106 Matr.frist: 04.07.14 I salg: 14.08.14 (fotoutgave)  
Utgave #107 Matr.frist: 15.08.14 I salg: 25.09.14 Utgivelser alle magasiner 2014:
Utgave #108 Matr.frist: 19.09.14 I salg: 30.10.14
Utgave #109 Matr.frist: 24.10.14 I salg: 04.12.14  
Utgave #110 Matr.frist: 06.12.14 I salg: 15.01.15  

Fri Flyt Skiguide - 2014/2015
Matr.frist: 29.8.14 I salg: 09.10.14
 

Gratisutgaven - Vinterekstra 2014:
Vinter 14/15 Matr.frist: 03.11.14 I distribusjon: desember 2014 - mai 2015

Nett: Fri Flyt er også ledende også på nett. Hver mnd. er det over 300,000 besøkende innom siden. Rundt 100,000 unike brukere generer over 1 mill. sidevisninger. Dette gjør friflyt.no til et av Skandinavias mest trafikkerte nettsteder innen ski, surf, freeridesykling, elvepadling og vindsporter.
Gjennom et aktivt community stimulerer vi brukerne til høy og langvarig interaktivtet. Over 20.000 mennesker har registrert brukerprofil på friflyt.no. Flere og flere annonsører ser nytten og ikke minst effekten av å være synlig på nett. Ta kontakt med netteksperten Henrik for en prat om hvilke løsninger som er best for deg.

Fri Flyt AS fikk prisen for ”Årets Fjellgeit” i 2009.Dette er fjellfolkets egen hederspris, og juryens begrunnelse lød som følger: ”....Fri Flyt har en viktig rolle i spredningen av naturglede og engasjement for friluftsliv hos en ungdomsgruppe som bare i liten grad favnes av friluftslivets øvrige organisasjoner”. Videre understreker de at Fri Flyt balanserer ekstremsport og vågemot med risikovurdering og ansvarlighet.

Event: Fri Flyt arrangerer en rekke populære arrangement for våre lesere. I 2014 arrangerer vi High Camp, Fjellfilmfestivalen, Megapark, UTEcamp, Playboard bootcamp, FilmTour, Utflukt og Terrengsykkelrittet. Arrangementene gir en unik mulighet til å kommunisere direkte til en aktiv målgruppe, kombinert med attraktiv eksponering til alle våre lesere. Ønsker du å være samarbeidspartner på våre arrangementer, så ta kontakt med Henrik eller Marit som har full oversikt over dette området. 

Last ned mer informasjon om våre arrangementer

 High Camp 2014 FilmTour Megapark 2014 - info kommer TS_PartnerPool

Har du spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kunnskapsrike salgsavdeling. 

Kari Sæther Nilsen Salgssjef Fri Flyt AS Mobil: 97 06 94 49 kari(at)friflyt.no
Henrik Breuer Salg- og markedssjef Fri Flyt Mobil: 93 83 99 99 henrik(at)friflyt.no
Eyvind Setrom Salgskonsulent Fri Flyt Mobil: 90 06 81 71 eyvind(at)friflyt.no
Alexander Hagen Salgs- og markedssjef Terrengsykkel og Landevei Mobil: 92 64 28 48 alexander(at)friflyt.no
Marit Vidnes Salgs- og markedssjef UTE Mobil: 93 61 80 74 marit(at)friflyt.no
       
Fri Flyt

Følg Fri Flyt på

Facebook

Siste nytt

Fri Flyt på Instagram

De siste bildene fra feeden til @friflytmag

 
Abonner på Fri Flyt